Dobro putovali: Washington, D.C.

VGS Chateau Potelle

Tokom gimnazije u Nashvilu, napisao sam kolumnisku kolumnu "Prep Pratter" Nashville Banner. Ime moje olovke je Polly Jr., a ja sam definitivno znao za sve vrijedne stvari koje se dešavaju u mom malom ribniku. Spustio sam olovku sa 18 godina i upravo sam pokupio moj laptop ove godine da bih doprineo redovnoj kolumni na sajtu jednog od mojih omiljenih časopisa, Veranda. Kakva čast biti pitana! I sve to zato što mi je bio dobar lovac - neko sa pristojnim očima koji je mnogo vidio, učinio mnogo i ostao je neostvaren!

Kao CEO kompanije Taigan.com, online kolekcije butika, brendiranih brendova i majstorskih majstora, stalno sam u potrazi za intrigantnim, nedovoljno osmišljenim dizajnerima i proizvodima koji mogu otkriti našim kupcima (naziv kompanije dolazi iz rase vidljivosti lovac u Kirgistanu poznat po svojim izvanrednim lovačkim vještinama). Na mojim putovanjima susrećem se sa izuzetnim ljudima, mjestima i hranom koja se radujem dijeljenju s vama u kolonama za Veranda.com.

Živim da jedem, pa kad putujem volim da pažljivo odaberem gde ću večerati. Moja baka mi je uvek rekla: "Jedite kao kralja po danu, a noćno noći". Pa, obično sam odlučio da uradim preokrenutu, uživajući u divnom obroku noću nakon dugog dana rada. Oružje sa Zagat.com-om, liste finalista finalista James Beardove nagrade, i moj iPad, širi menije i liste vina za donošenje odluka. Ja retko ako ikad pitam za predloge od prijatelja, pošto volim umetnost lovca - uostalom, ja sam taigan! Ako se jedem jedino, jako volim da jedem u baru restorana, a ne u barovi stola često su izvori lokalnih znanja (jedna od mojih najdražih mesta koje sam do sada otkrio: AOC u Los Angelesu, za hranu , bar-dining iskustvo, i barmena).

Vino iz VGS Chateau Potelle

Nedavno sam pohađao Fancy Food Show u Vašingtonu, D.C., pa čak i nakon što sam nosio ceo dan, bio sam spreman da se prepustim odličnoj večeri noću. Nakon velikog razmatranja, odlučio sam na dokazu u kvartu Penn Quarter za moj prvi korak. Kakav sjajan izbor! Pre svega, italijanski kontingent sa Fancy Food Show-a takođe je bio u dokaznom postupku, pevajući operu velikim glasovima, koji su činili najzanimljivije veče. Hrana na dokazu je mediteranska, i sve što sam naručio je fantastično - od mešanih maslina sa citrusom i timijasom, do obrijane tikvice i letnje tikvice. Rikotta cavatelli, koja je urađena u kući, sa jagnjetinom i ražnjakom, posebno je umrla.

Callie's Biscuits

Dok sam obilazio Fancy Food Show, posjetio sam sa dva neverovatna pivara za hranu koja već imaju prodavnice na Tajganu: Sallie's Greatest, mamacka kompanija čiji vlasnik sada koristi svoje sitne džemove za izmišljanje ljepotičnih ljetnih koktela; i Callie's Biscuits, zabeležene su za biskvite od šunke koje su najbolji dorucak u poslednjem trenutku (ili bilo kada) koji sam ikada pronašao i sjajan pimento sir. Na izložbi sam takođe uzorkovao tartufovo ulje i maslinovo ulje; Sendviči za sladoled Nye (uskoro će biti na raspolaganju na Taiganu); popsicles i kosher sladoled; kozje, ovčije i sirevi kravljeg mleka; jastog mac 'n' sir raviolis; i chorizo ​​i tamales, a da ne pominjemo lonzu, pintadu, tapenadu i bezbroj drugih dobrote. Da li ste ikada čuli za limenu prst? Nisam! Ispostavilo se da je plod veličine prsta, a kada ga prerežete, pronalazite mali kavijar kreča koji možete izvaditi i posipati na ahi tuni ili na vašem jeziku nakon pucanja Patron tekile.

Posle sedam intenzivnih sati otkrivanja najboljih proizvoda na izložbi, vratio sam se u hotel za Alka-Seltzer ili dva, a proveravam e-poštu i "hladnoću" - bio je dan od 99 stepeni. Imao sam nekoliko restorativnih vremena i osvježio, a onda sam otišao u institut Citronelle u D.C. da uživam u večeri s kuharicom Michel Richardom na stolu kuhara u kuhinji restorana. Michel je dugogodišnji kolega mog dobrog prijatelja Jean-Noela Fourmeauxa, čija vina-VGS Chateau Potelle-i uvodna putovanja u Burgundiju i Bordo mogu se naći u Taiganu. Ako ikada imate priliku da provedete večeru na kuharskom stolu u Citronelle-u, svakako, ispuštajte sve i idite. Štiteri od ostriga, ugrize od Himachi-a, rakije od mekane ljuske, escargot ravioli, goveđi obrazi i svaka druga stvar koju sam probao bio je jednostavno spektakularan izgled i prijatan. I kakav čudan, smešan, šarmantan momak Michel! Citronelle je samo nekoliko meseci za renoviranje zatvorila, ali možete provjeriti kako Michel radi svoju magiju na drugom mjestu D.C.

To je bio divan istraživački potez za D.C., sasvim bukvalno - izuzetnih otkrića. Sada sam u mojoj kancelariji u Nashvilu. Večeras ću jesti kao siromašni i ne uskoro na skali!

Gledajte video: J. Krishnamurti - Washington DC 1985 - Javni razgovor 1 - U sadašnjosti je sve vreme (April 2024).